관리 메뉴

Storage Gonie

프렌즈 시즌8 1화 #2-2 Day-5 본문

엉어공부/미드 프렌즈 쉐도잉

프렌즈 시즌8 1화 #2-2 Day-5

Storage Gonie 2019. 4. 16. 15:24
반응형

영상 : https://youtu.be/3Fgnr2WSjoY

 

1. We found your tests in the trash.

- 우리가 너의 테스트기를 쓰레기통에서 찾았으니까.

 

2. If you're not pregnant...

- 네가 임신한게 아니라면

 

3. It's because I'am.

- 내가 그래서 그런거군.

 

4. What are you talking about?

- 무슨소리야?

 

5. Yes, I am with child.

- 그래, 나는 홀몸이 아니라고.

 

6. and I didn't wanna say anything because it's your day.

- 그리고 나는 아무것도 말하지 않으려 했어, 왜냐하면 너의 날이니까.

 

7. I didn't wanna steal your thunder.

- 나는 분위기를 망치길 원하지 않았어.

@ thunder : 천둥, 분위기

 

8. Wait a minute, So you told people I was pregnant?

- 잠깐, 그래서 너는 사람들한테 내가 임신했다고 말했어?

 

9.  Does this look like a conversation I wanna remember?

- 이게 내가 기억하고 싶은 대화인거 같아?

반응형
Comments